Bulgarian

marți, 25 aprilie 2017

Handbal, Divizia A (F): ŞTIINŢA BACĂU-HCF Piatra Neamţ 29-26 (13-13)

 Semne de bună purtare

*ŞTIINŢA  BACĂU-HCF Piatra Neamţ 29-26 (13-13)
   

   Gata, ne-am ridicat, am mers destul de-a buşelea după înfrângerea de la Constanţa. O victorie cu Piatra valorează cât una cu Dinamo, stelist fiind. Au uitat cei de acolo că noi le-am cedat înălţimile şi cărările de munte! Când vin la Bacău, vor să ne fure până şi castanele pe care le-am dat celor cu mai multe galoane decât noi. Şi spun asta pentru că handbalistele noastre devin zmeoaice, dacă le îmbraci în blană de miel şi le ameninţi cu arbitri, cum s-a întâmplat în partida din tur, de sub Pietricica. Eu mă bucur că am jucat cu mâna bandajată  (Georgiana Căşeriu, fata pe care o pregătim în subterane pentru lupte de gherilă e în continuare indisponibilă, fără genunchi şi coate, iar Iulia Faig acceptă să joace numai ca să le facă în ciudă medicilor) şi totuşi, n-am spart ecranul televizorului. De când adversarele o vânează ca pe hoţii de cai, Crina Croitoriu stă şi mai bine în şa. La fel, şi extrema Ciobanu (parcă e fiică de parlamentar, şi-a sporit zestrea într-un an,  cât altele în cinci). Dacă ar depinde de mine, aş face în aşa fel, încât băcăuancele să joace numai ultimul minut din fiecare repriză, după care aş desemna-o mereu jucătoarea meciului pe Laura Verşescu.  Golurile ei din momentele-cheie ale jocului, atunci când arbitrii duceau fluierul la gură, ne-au înseninat, precum paradele portarului Uricaru, cea care a adus încruntarea pe Ceahlău, ori de câte ori se auzeau clopotele biruinţei de la Mănăstirea Sihla. Dacă stăm şi judecăm drept, după o primă repriză anapoda, în a doua, Ştiinţa n-a fost pusă la podea decât de trei ori, în trei minute (min.32-35). Pentru atâta lucru, am văzut că nici la box nu te mai declară ko.  Toţi se tem de blestemul celui căzut.

Leonard POPA

2 comentarii:

  1. De prietenii dimnului Costel Oprea, care au fluierat pentru "oile" de la Bacau, nu scrieti nimic? Se vede ca nu stiti ce insemna un mecide handbal.

    RăspundețiȘtergere
  2. "oile" de la Bacau?! Data viitoare, sa veniti pregatite pentru un joc de handbal, nu pentru stana. Lasati-va opincile la bariera si, poate, rezultatul va fi altul.

    RăspundețiȘtergere