Bulgarian

duminică, 15 februarie 2015

HANDBAL (F), Divizia A: ŞTIINŢA BACĂU-CSM II BUCUREŞTI 24-23 (12-11)

SĂ CREŞTI ÎNTR-O ZI CÂT ALŢII ÎNTR-UN AN!

      N-am dat degeaba în bobi zile de-a rândul, numărând frunzele moarte. Avem în garderobă, ascunse în tivul rochiilor de nuntă (cine roşeşte uşor nu le va vedea niciodată!), pozele amazoanelor. Aşa cum babele încă îşi mai pipăie prin poşete fotografiile cu Alain Delon, tot aşa umblăm şi noi- din când în când- la cufărul amintirilor. Când îl deschidem, crapă piatra-n patru şi adversarul nu sporeşte. Îl punem pe fugă numai dacă îi povestim ce-am fost şi ce-am ajuns. Dacă mă întrebaţi înainte de meciul cu CSM-ul păstorit de danezul Vestergaard, încă de cum îi baţi la uşă, cât va fi scorul, aş fi răspuns senin că mersul de-a buşilea e sănătos. Când le-am văzut, însă, pe Alina Bucă cum se ia la trântă cu stâlpii de telegraf aduşi de la Bucureşti, iar pe Iulia Faig cum se înşurubează ca un şperaclu în seifurile băncilor, am înţeles de ce Bacăul e mai frumos spre vară  (şi toamna e la fel, dar numai în poezia lui Bacovia!)…Fetele noastre se iau la întrecere cu urzicile, nu e recomandat să le calci desculţ. Mă bucură revenirea Corneliei Ţocu (a jucat tot meciul cu diapazonul în mână, căci ştie să dea tonul) şi încrederea pe care ţi-o dau Ana Ciurariu şi portarul Diana Ivanov. Fără ele, refuz să mai înstrăinez cuvinte. Bunăoară, m-am apucat să recitesc de-a-ndoaselea romanul lui Petru Popescu (în tinereţea mea-interzis, acum-uitat) şi am ajuns la concluzia fermă că Ştiinţa este singura echipă din România care poate creşte într-o zi cât alţii într-un an, fără nici un ban în plus.

Leonard POPA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu