Bulgarian

luni, 13 februarie 2017

Handbal (F), Divizia A, Seria A: ȘTIINȚA BACĂU- Știința București 24-21 (13-8)







   GHIOCEL ÎN PLINĂ IARNĂ
   *ȘTIINȚA BACĂU- Știința București 24-21 (13-8)



    Între noi și cele două mari din față (Dinamo și Rapid) sunt numai tufe de urzici și doar una de scaieți (Buzăul). Când umblă desculțe, fetele noastre se împiedică de toate și ne înfundă trâmbițele. Noroc ca s-a inventat pansamentul universal. Cine întâlnește în campionat  echipa din Târgoviște poate să nu mai mănânce, după aceea, trei săptămâni la rând. Acum, m-am prins de ce nu retrogradează nimeni din eșalonul secund. Handbalul jucat aici are gust de miel înaintea Paștelui. Îl servești cu milă și păcat.
   După partida oarbă cu școlărițele bucureștene și înfrângerea care nu se pune, cu giuleștencele, am crezut că studentele băcăuane s-au lăsat de acest sport (și așa nu poate hrăni mai mult de șapte guri, iar la Bacău condiția suplimentară e să mănânce toate cât una singură!) și s-au pus cu burta pe carte. M-am înșelat! Când nu te aștepți, în plină iarnă, tot mai răsare câte un ghiocel. Am învins surata din București, pentru că Știința nu e peste tot aceeași. Acest 24-21 reconfortant ridică privirea și saltă bărbia. Nu știu pentru cât timp, întrucât vremea snoavelor la gura sobei e pe trecute. E prea târziu să mai înveți din înfrângeri și prea devreme să o mai faci din victorii. Mi-a plăcut, ca de obicei, Georgiana Cășeriu, pentru că știe să zdrobească mingea în plasa adversarului (dar și eu știu că nicăieri în lume nu se aruncă mai bine cu piatra ca la Buhuși). Îmi place Iulia Faig și când joacă numai 10 minute. Mi-e dragă Diana Ivanov, când își scuipă-n palme (nu când își face cruce și sărută barele!)... Gata! E februarie și am demonstrat că ne merităm din plin locul în divizia a doua. Becurile de pe strada principală se aprind noaptea numai pentru noi!
Leonard POPA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu