Bulgarian

sâmbătă, 13 februarie 2016

HANDBAL (F): ŞTIINŢA BACĂU-HCF Piatra Neamţ 30-39 (11-20)



DEPARTE DE LUMEA DEZLĂNŢUITĂ
*ŞTIINŢA BACĂU-HCF Piatra Neamţ 30-39 (11-20)    

   Am pus punct la toate promisiunile, suntem departe de lumea dezlănţuită. Nu pentru noi se înalţă zmeele. Am spus-o de atâtea ori, în ultimii ani, că am început să fiu confundat cu Gică Petrescu (Dumnezeu să-l odihneasca!). Numai şlagărele lui ţineau câte o sută de ani. Ne trezim pe teren doar pentru că sună ceasul Federaţiei. Verbul latinesc se lasă la urmă, iar fetele noastre au sânge latin. Numai al Laurei Verşescu şi al Iuliei Faig e slav, întrucât  mereu vor să câştige puncte care nu-s pentru ele (mă şi mir că nu le dă nimeni peste mână!). Trebuie să fii prost inspirat să le impui obiective. Rişti să te amendeze Protecţia Copilului! N-avem mangal decât pentru a evita ceea ce am urât mai mult pe lume: victoriile obţinute cu mânecile suflecate. Ne plac doar alea realizate cu mâinile în şold, fără alergătură şi gâfâială. Cu Piatra, formaţia care se îmbracă de gală din târg de la Tescani (unde croitor vestit e prietenul Florin Romanescu), am jucat ca după nuntă, când inversezi încălţările şi, până iţi dai seama, pleacă lăutarii. Cui să-i spui că în a doua repriză ne-am oprit din rostogolire, dacă la sfârşit, pe tabelă, scorul indică încă 9 săgeţi înveninate în tolba adversarului?! Până atunci, ne-am tot dat de-a berbeleacul, încât ameţiseră până şi spectatorii. Am ajuns să regret zilele în care handbalistele din Neamţ veneau la Bacău doar să se închine şi să aprindă lumânări la Biserica Precista. După acest 30-39, le iau locul.
Leonard POPA



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu