Bulgarian

duminică, 28 februarie 2016

HANDBAL (F), Divizia A: *ŞTIINŢA BACĂU-CSU Neptun Constanţa 25-30 (13-16)

IZGONIŢI DIN PROPRIILE POVEŞTI 
*ŞTIINŢA BACĂU-CSU Neptun Constanţa 25-30 (13-16)
 

   Nu ştiu cum s-a făcut de-am ajuns cozonacul suferinţelor în handbalul feminin, din care se înfruptă toţi, până şi cei care se mulţumeau cu un colţ de pâine neagră…Când am aflat că la Bacău sosesc fetele care adorm vara în braţele mării, m-am bucurat ca de sărbătoare. Iată, mi-am zis, Dumnezeu nu ne lasă să lăcrimăm tot timpul, ne mai trimite din când în când şi câte o sirenă scoasă la pensie, care să se agaţe în năvodul nostru găurit. N-a fost aşa, pentru că după vreo douăzeci de minute, handbalistele băcăuane, intrate pe teren cu ceasul la mână, şi-au dat seama că au depăşit limita bunului simţ şi au început să joace cum ştiu ele mai bine să nu-şi supere oaspetele… Ca să fiu drept, de vină e numai cel care a hotărât  că handbalul se joacă pe goluri, la două porţi. Degeaba învârtim şi ascundem mingea precum o făcea Iozefini când vroia să-ţi salte ceasul. Am acumulat atâta experienţă, încît în ineficienţă ne putem da până şi Doctoratul!  Ştiinţa de astăzi e ghiulul de aur de la degetul mic al ăluia de la aprozar. Îţi ia ochii, dar tot cartoafe şi buruieni îţi bagă-n traistă. Degeaba s-a chinuit portarul Ivanov să-şi învioreze coechipierele, respingând minge după minge, enervându-i până şi pe arbitri…Pe unele nu le trezeşte nici toaca Mănăstirii Putna! Vine luna marţişoarelor şi studentele noastre se transformă în garofiţe. De aceea le smulg toţi pe unde le întâlnesc…Nu-mi place să aplaud pe cei care trag cu praştia în fereastra sărmanului, dar în curtea adversarului am zărit şi un fir de iarbă verde: interul Filip. Poate creşte frumos, depinde ce i se arată, mai întâi, vapoarele sau Farul de la Eforie.
  Izgoniţi din propriile poveşti, nu putem să le urâm, la urmă tot pe şa încălecăm. Numai calul e de lemn…

Leonard POPA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu